Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Otrzymałam zwrot towaru od klienta, który nie zrobił zwrotu poprzez allegro, nawet nie poinformował mnie o tym fakcie poprzez e-mail i nie załączył żadnego formularza o zwrocie towaru tylko dołączył fakturę, którą wystawiliśmy za sprzedaż. Co w takim przypadku zrobić?. Zwrócę mu pieniądze na konto ale jak odzyskam zwrot prowizji od allegro ?
Pozdrawiam
@Pastelka_shop Ustawodawca nakładana na konsumenta obowiązek poinformowania o rezygnacji z zakupu , nie zwracaj środków ! , rzuć paczkę w kąt i czekaj , odezwie się to poinformuj grzecznie co powinien zrobić .
Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź , tak zrobię.
Serdecznie Pozdrawiam
Zakup na FV od firmy?
tak Faktura od firmy. Dopiero zauważyłam , że na paczce na odwrocie jest przyklejona etykieta od InPost "Etykieta operacyjna, Powody N/DOR przesyłki. Powód zwrotu inny: "23.08. DW". Pierwszy raz się z tym spotykam . i Uwagi nadawcy : zwrot do LP:........
@Pastelka_shop zerknij do śledzenia tej przesyłki , coś mi to wygląda na zwrotkę nie odebraną przez klienta .
Możliwe ze kupujący mógł nie odebrać, ale takiego zawrotu nie musisz przyjmować.
Na to wygląda , że nie odebrał i paczka do mnie wróciła. Co teraz mogę z tym zrobić?
@Pastelka_shop upewnij się w śledzeniu , jeśli się to potwierdzi napisz wiadomość do klienta , a dalej J/W . ,,rzuć paczkę w kąt .....,,
Dziękuję