anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru od klienta poza allegro, brak informacji o zwrocie, co ze zwrotem prowizji od allegro?

Pastelka_shop
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry

Otrzymałam zwrot towaru od klienta, który nie zrobił zwrotu poprzez allegro, nawet nie poinformował mnie o tym fakcie poprzez e-mail i nie załączył żadnego formularza o zwrocie towaru tylko dołączył fakturę, którą wystawiliśmy za sprzedaż. Co w takim przypadku zrobić?. Zwrócę mu pieniądze na konto ale jak odzyskam zwrot prowizji od allegro ?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Pastelka_shop Ustawodawca nakładana na konsumenta  obowiązek poinformowania o rezygnacji z zakupu , nie zwracaj środków ! , rzuć paczkę w kąt i czekaj , odezwie się to poinformuj grzecznie co powinien zrobić .

oznacz moderatorów

Pastelka_shop
#9 Pomysłodawca#

Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź , tak zrobię.

Serdecznie Pozdrawiam

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zakup na FV od firmy?

oznacz moderatorów

Pastelka_shop
#9 Pomysłodawca#

tak Faktura od firmy. Dopiero zauważyłam , że na paczce na odwrocie jest przyklejona etykieta od InPost  "Etykieta operacyjna, Powody N/DOR przesyłki. Powód zwrotu inny: "23.08. DW". Pierwszy raz się z tym spotykam . i Uwagi nadawcy : zwrot do LP:........

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Pastelka_shop zerknij do śledzenia tej przesyłki , coś mi to wygląda na zwrotkę nie odebraną przez klienta .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Możliwe ze kupujący mógł nie odebrać, ale takiego zawrotu nie musisz przyjmować.

oznacz moderatorów

Pastelka_shop
#9 Pomysłodawca#

Na to wygląda , że nie odebrał i paczka do mnie wróciła. Co teraz mogę z tym zrobić?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Pastelka_shop upewnij się w śledzeniu , jeśli się to potwierdzi napisz wiadomość do klienta , a dalej J/W . ,,rzuć paczkę w kąt .....,,

oznacz moderatorów

Pastelka_shop
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję

oznacz moderatorów