anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru - odmowa zwrotu pieniędzy

miro88
#7 Wielbiciel#

Czy mogę odmówić zwrotu pieniędzy jeśli zwrócony towar jest uszkodzony?

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

Vryko
#18 Luminarz#

Możesz obniżyć zwrot proporcjonalnie do utraty wartości towaru. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@miro88 Dobrze byłby powiadomić o decyzji kupującego przed obniżeniem, powiedzieć ile i za co.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli towar zwrócony nie został uszkodzony przez kupującego, nie możesz odmówić zwrotu pieniędzy i nie możesz obniżać kwoty zwrotu.

oznacz moderatorów

miro88
#7 Wielbiciel#

A co mam zrobić jeśli zwrócony towar został uszkodzony (nie nadaje się do niczego i nic nie jest wart) przez kupującego?

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@miro88  Możesz coś więcej napisać? Uszkodzony czy zniszczony? To różnica. Skąd wiesz, że nie uszkodził się w transporcie?

Ula

Ula
oznacz moderatorów

miro88
#7 Wielbiciel#

Zwrot → Uszkodzony - nie działa ☹️

Czy uszkodził się w transporcie - tego nie wiem...

Nie wiem również w jakim stanie został odesłany do mnie...

Przed wysyłką sprawdzałem osobiście każdy egz. i wysyłałem jako sprawne.

 

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@miro88  Zrób dokumentację zniszczonego przedmiotu /fotki- opis/, poinformuj o tym kupującego i jak chce to wyślij mu to na jego koszt.

Dołączam się do pytania @WREDZIA-W1 - Zniszczony czy uszkodzony. Jeżeli uszkodzony to już ci wyżej pisali o procedurze.

 

oznacz moderatorów

miro88
#7 Wielbiciel#

Nie jest zniszczony, tylko uszkodzony nie działa. Więc do kosza sie nadaje.

Czy mam zaniechać zwrotu pieniędzy jeśli towar jest nic nie wart?

Przykład: sprzedaje nowy sprawny pilot do TV. Pilot zwrócony nie działa, nie da się naprawić...

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@miro88  Sam musisz w tej sytuacji zadecydować. Jak sprawdzałeś przed wysyłką i był dobry jak piszesz to powinien taki wrócić. Jeżeli się zdecydujesz na odmowę zwrotu gotówki lub wymiany na inny, musisz się liczyć z niezbyt atrakcyjną oceną ze strony sprzedającego. Twój cyrk- twoje małpki. Decyduj.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@miro88  Zdaję sobie sprawę z jawnej niesprawiedliwości, jaka cię spotkała, ale nikt za ciebie tej sytuacji nie rozwiąże

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@pulkownik66 Wiesz to jest słowo sprzedającego, nie znamy drugiej strony więc lepiej być powściągliwym. Nie mówię że nie ma racji.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@LEW433  Mnie w tym momencie nie interesuje druga strona, i napisałem do sprzedającego @miro88  że decyzja należy tylko i wyłącznie do niego co z tym fantem zrobi. Twierdzi że poszło dobre, wróciło zepsute. Druga strona będzie twierdziła, że przyszło do niego niesprawne. Tak to już jest i jak na razie nie idzie tego ogarnąć.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@pulkownik66 No nie idzie, a "ludzie ludziom, zgotowali ten los".

oznacz moderatorów

Hardmasa
#8 Zapaleniec#

Jak towar jest nie wielkiej wartości np 30 zł to ja bym zwrócił pieniądze i nie szarpał się. 

Szkoda nerwów i narażasz się na odpowiednią ocenę. 

Nieraz warto dołożyć i mieć spokój. 

 

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

No zapewne będzie słowo przeciw słowu i odpowiedni komentarz.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@miro88 To wygląda na reklamację kupującego. Otrzymał towar, który był uszkodzony lub który uległ uszkodzeniu po dostawie, więc klient go zwraca w ramach reklamacji. Jeśli reklamacja jest zasadna, kupującemu należy się zwrot wszystkich kosztów, także kosztu odesłania.

oznacz moderatorów