Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy mogę odmówić zwrotu pieniędzy jeśli zwrócony towar jest uszkodzony?
Możesz obniżyć zwrot proporcjonalnie do utraty wartości towaru.
@miro88 Dobrze byłby powiadomić o decyzji kupującego przed obniżeniem, powiedzieć ile i za co.
Jeśli towar zwrócony nie został uszkodzony przez kupującego, nie możesz odmówić zwrotu pieniędzy i nie możesz obniżać kwoty zwrotu.
A co mam zrobić jeśli zwrócony towar został uszkodzony (nie nadaje się do niczego i nic nie jest wart) przez kupującego?
@miro88 Możesz coś więcej napisać? Uszkodzony czy zniszczony? To różnica. Skąd wiesz, że nie uszkodził się w transporcie?
Zwrot → Uszkodzony - nie działa ☹️
Czy uszkodził się w transporcie - tego nie wiem...
Nie wiem również w jakim stanie został odesłany do mnie...
Przed wysyłką sprawdzałem osobiście każdy egz. i wysyłałem jako sprawne.
@miro88 Zrób dokumentację zniszczonego przedmiotu /fotki- opis/, poinformuj o tym kupującego i jak chce to wyślij mu to na jego koszt.
Dołączam się do pytania @WREDZIA-W1 - Zniszczony czy uszkodzony. Jeżeli uszkodzony to już ci wyżej pisali o procedurze.
Nie jest zniszczony, tylko uszkodzony nie działa. Więc do kosza sie nadaje.
Czy mam zaniechać zwrotu pieniędzy jeśli towar jest nic nie wart?
Przykład: sprzedaje nowy sprawny pilot do TV. Pilot zwrócony nie działa, nie da się naprawić...
@miro88 Sam musisz w tej sytuacji zadecydować. Jak sprawdzałeś przed wysyłką i był dobry jak piszesz to powinien taki wrócić. Jeżeli się zdecydujesz na odmowę zwrotu gotówki lub wymiany na inny, musisz się liczyć z niezbyt atrakcyjną oceną ze strony sprzedającego. Twój cyrk- twoje małpki. Decyduj.
@miro88 Zdaję sobie sprawę z jawnej niesprawiedliwości, jaka cię spotkała, ale nikt za ciebie tej sytuacji nie rozwiąże
@pulkownik66 Wiesz to jest słowo sprzedającego, nie znamy drugiej strony więc lepiej być powściągliwym. Nie mówię że nie ma racji.
@LEW433 Mnie w tym momencie nie interesuje druga strona, i napisałem do sprzedającego @miro88 że decyzja należy tylko i wyłącznie do niego co z tym fantem zrobi. Twierdzi że poszło dobre, wróciło zepsute. Druga strona będzie twierdziła, że przyszło do niego niesprawne. Tak to już jest i jak na razie nie idzie tego ogarnąć.
@pulkownik66 No nie idzie, a "ludzie ludziom, zgotowali ten los".
Jak towar jest nie wielkiej wartości np 30 zł to ja bym zwrócił pieniądze i nie szarpał się.
Szkoda nerwów i narażasz się na odpowiednią ocenę.
Nieraz warto dołożyć i mieć spokój.
No zapewne będzie słowo przeciw słowu i odpowiedni komentarz.
@miro88 To wygląda na reklamację kupującego. Otrzymał towar, który był uszkodzony lub który uległ uszkodzeniu po dostawie, więc klient go zwraca w ramach reklamacji. Jeśli reklamacja jest zasadna, kupującemu należy się zwrot wszystkich kosztów, także kosztu odesłania.