anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru przez klienta - uszkodzony towar

krzyszu18
#9 Pomysłodawca#

Witam,

Klient dokonał zwrotu towaru.

Po rozpakowaniu okazało się, że towar jest uszkodzony. Zapakowany w folię bąbelkową i kartonik.

Kto w takim przypadku powinien reklamować przesyłkę? Klient, który nadał zwrot przez Allegro Smart czy odbiorca?

 

Pozdrawiam

Krzysztof

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

kostas11
#21 Demiurg#

@krzyszu18 a może klient wysłał uszkodzony ? jeśli nie i wiesz że to w transporcie musisz spisać protokół szkody do 7 dni i poinformować klienta żeby zgłosił reklamację allegro lub firmie przewozowej bo usługa smart jest kupowana od allegro 🙂

Jak nie spiszesz protokołu to znaczy że odebrałeś paczkę bez uwag i musisz przyjąć na klatę stratę kasy 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów