Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupujący kupił, ale się okazało, że jednak zły towar kupił, i dzisiaj tak samo !!! ( jeszcze nie mam zestawienian za dziś )
Nastąpił zwrot wpłaty poprzez allegro w tym samym dniu, a jak patrze na zestawienie to się TO LICZY do jakości sprzedaży !!! DLACZEGO !!!
Proszę o wyjaśnienie.
Ja nie wiem. Po prostu od pewnego czasu już na to nie patrzę - to jest totalny "badziew".
@mrpartner Poproszę o numer tego zamówienia, ponieważ bez jakichkolwiek informacji na jego temat nie mogę odpowiedzieć na Twoje pytanie.
@mrpartner Bardzo dziękuję. Do jakości sprzedaży nie liczymy zamówień w dwóch wypadkach: kiedy Kupujący je anuluje lub Sprzedający dostanie za nie zwrot prowizji. W obu przypadkach przestajemy liczyć takie zamówienie w statystykach następnego dnia po którejkolwiek z tych czynności.
Jeśli chodzi więc o Twój przykład, jeśli złożysz wniosek o zwrot prowizji i go otrzymasz, to zamówienie nie będzie brane pod uwagę w jakości Twojej sprzedaży.