anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot wpłaty kupującemu w tym samym dniu a liczenie do jakości sprzedaży ?

mrpartner
#12 Orędownik#

Witam 

Kupujący kupił, ale się okazało, że jednak zły towar kupił, i dzisiaj tak samo !!! ( jeszcze nie mam zestawienian za dziś ) 

Nastąpił zwrot wpłaty poprzez allegro w tym samym dniu, a jak patrze na zestawienie to się TO LICZY do jakości sprzedaży !!! DLACZEGO !!!

Proszę o wyjaśnienie. 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

maxr01
#17 Koryfeusz#

Ja nie wiem. Po prostu od pewnego czasu już na to nie patrzę - to jest totalny "badziew".

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mrpartner Poproszę o numer tego zamówienia, ponieważ bez jakichkolwiek informacji na jego temat nie mogę odpowiedzieć na Twoje pytanie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mrpartner
#12 Orędownik#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mrpartner Bardzo dziękuję. Do jakości sprzedaży nie liczymy zamówień w dwóch  wypadkach: kiedy Kupujący je anuluje lub Sprzedający dostanie za nie zwrot prowizji. W obu przypadkach przestajemy liczyć takie zamówienie w statystykach następnego dnia po którejkolwiek z tych czynności. 

Jeśli chodzi więc o Twój przykład, jeśli złożysz wniosek o zwrot prowizji i go otrzymasz, to zamówienie nie będzie brane pod uwagę w jakości Twojej sprzedaży. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów