anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot za naprawę

Lukasz_Konin
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry. Kupujący zamówił u mnie opony i po około pięciu miesiącach założył spór i żąda zwrotu za naprawę opony bo twierdzi że była uszkodzona. Oczywiście ją naprawił, opony użytkuje ale żąda za naprawę kwotę 90 zł l i zakłada już trzeci spór. Zaznaczę że po 5miesiacach po zakupie napisał że opona była dziurawa. Teraz minęło ok 8miesiecy od zakupu. Co w takiej sytuacji jak zrobić ??

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

az1rael
#21 Demiurg#

Odrzucić reklamację sam bez twojej zgody i uznanej wpierw reklamacji naprawia na własną odpowiedzialność. Musiałbyś wpierw uznać reklamację np po zdjęciu uszkodzenia i zgodzić się na koszt naprawy 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Rozpatrzyć reklamację, a czy ją uznasz czy nie to zależy od ciebie, jak uszkodzenie mechaniczne np: najechał na gwóźdź to odrzuć.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Lukasz_Konin  Rękojmia  dotyczy wad przedmiotu których nie można  stwierdzić podczas zakupu no bo są po prostu niewidoczne.

Jeżeli klient twierdzi że nie widział dziury w oponie podczas zakupu no to coś nie tak. 

Poza tym jeśli stwierdził wadę opony to powinien natychmiast zawiadomić ciebie i uzgodnić sposób naprawy lub wymiany, bo ty nie upowazniłeś go do samowolnej naprawy opony.

Odrzuć reklamację ponieważ naprawa odbyła się bez twojej wiedzy i zgody.

oznacz moderatorów