anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot zgłoszony z powodu "nieterminowej wysyłki",a na wysłanie towaru mam jeszcze 2 dni

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

Witam 

Pytanie do bardziej doświadczonych sprzedawców...

 

Klient 18.06.br zakupił towar na fakturę na firmę. Czas na wysłanie mam do 24.06 (poniedziałek). Dziś (20.06) klient zgłosił zwrot z uwagi na "nieterminową wysyłkę". Kontaktu wcześniej nie było, ani żadnej prośby o szybszą wysyłkę. Dziś oczywiście się z klientem nie idzie skontaktować bo nie odbiera telefonu, a towar teoretycznie mógł wyjść od nas dziś. 

 

Czy skoro towar został zamówiony na firmę (agencja reklamy więc teoretycznie nie muszę przyjmować zwrotu bo towar mógł zostać kupiony typowo jako towar handlowy), a ja mieszczę się w czasie wysyłki jaki podawaliśmy (więc zwrot z powodu "nieterminowej wysyłki" jest bezpodstawny) czy muszę przyjmować zwrot czy mogę go odrzucić i wysłać towar mimo wszystko?

oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0