Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem wadliwy produkt, który zwracam w ramach usługi Smart bezpłatnie, sprzedawca zaoferował wymianę na nowy, czy jeśli się zgodzę będę miał możliwość dokonania kolejnego zwrotu również bezpłatnie? Zwrot pierwszy wynika nie z mojej winy lecz wadliwego towaru. To samo pytanie dotyczy możliwości ponownego otwarcia dyskusji, która się toczy na ten temat. Czy po wymianie towaru będę miał ew. możliwość otwarcia nowej dyskusji?
@sla_bor Nie, a dlaczego wadliwy towar zwracasz? to wina sprzedającego i on powinien Ci opłacić taką wymianę a nie zwrot, w zasadzie jest to reklamacja a nie zwrot. Dyskusje należy kontrolować i w zasadzie po 14dniach masz możliwość odznaczenia jej jako nierozwiązanej, ale po 30 dniach Allegro Ci ją zamknie automatycznie- jak nie odznaczysz jako nierozwiązana. Otwarcie jest możliwe.
Po prostu zwracam towar jako uszkodzony. Sprzedawca w trakcie dyskusji zadeklarował wymianę.
Myślę jednak, że problem się rozwiązał ponieważ obecnie w trakcie dyskusji zadeklarował, że pokryje ew. koszt kolejnego zwrotu jeśli będzie to konieczne.
Dziękuję.
@sla_bor To sprzedający powinien zaproponować odbiór albo etykietę, robi cie w "bambuko" a tu nie słuchaj bo Ci odpisują sprzedający i oni z pewnością nie chcą jakichkolwiek kosztów, a tym bardziej udzielić Ci pomocy.
Myślę jednak, że problem się rozwiązał ponieważ obecnie w trakcie dyskusji zadeklarował, że pokryje ew. koszt kolejnego zwrotu jeśli będzie to konieczne. Doprawdy? a kiedy, niech pokryje Poza tym O n dobrze zna swoje obowiązki i wie że przy zwrocie ma np: prawo obniżysz Ci zwrot środków, jakby co, a przy reklamacji to już inna sprawa.
@LEW433 dopytaj się u allegro bo sam pamiętam sytuację z zeszłego roku jak kupujący produkty z zamówienia zrotem smart zwracał na 2-3 razy bo mu przestawało pasować na raty i moderacja mu darmowe etykiety fundowała
Słuchaj masz potrzebę to dopytaj, dziwię się tobie, taki potrafisz być pomocny w każdej sprawie a tu podważasz zwrot uszkodzonego towaru, dobrze wiesz że to jest reklamacja. Ciągle wrzucasz paragrafy, podpierasz się prawem a tu?? Nie chcesz być obiektywny więc lepiej nie pisz wcale.
@LEW433 primo to ty zacząłeś komentując mój komentarz i jakbyś czytał ze zrozumieniem to tam jest bardzo jasno napisane że będzie miał takie warunki odesłania tego towaru na jakie się umówi w dyskusji tzn albo sam odeśle z przedstawi kwit albo sprzedawca odbierze swoim przewoźnikiem albo użyje darmowego zwrotu smart, a secundo gdyby sprzedawca kręcił to allegro mu przyzna darmowy zwrot smartem
na co się umówisz z sprzedawcą to będziesz miał pewnie allegro wystawi 2 bezpłatny zwrot bo jest prokonsumenckie albo w dyskusji swoje osiągniesz