anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Bezpłatny zwrot po wymianie towaru wadliwego

sla_bor
#8 Zapaleniec#

Otrzymałem wadliwy produkt, który zwracam w ramach usługi Smart bezpłatnie, sprzedawca zaoferował wymianę na nowy, czy jeśli się zgodzę będę miał możliwość dokonania kolejnego zwrotu również bezpłatnie? Zwrot pierwszy wynika nie z mojej winy lecz wadliwego towaru. To samo pytanie dotyczy możliwości ponownego otwarcia dyskusji, która się toczy na ten temat. Czy po wymianie towaru będę miał ew. możliwość otwarcia nowej dyskusji? 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

@sla_bor Nie, a dlaczego wadliwy towar zwracasz? to wina sprzedającego i on powinien Ci opłacić taką wymianę a nie zwrot, w zasadzie jest to reklamacja a nie zwrot. Dyskusje należy kontrolować i w zasadzie po 14dniach masz możliwość odznaczenia jej jako nierozwiązanej, ale po 30 dniach Allegro Ci ją zamknie automatycznie- jak nie odznaczysz jako nierozwiązana. Otwarcie jest możliwe.

oznacz moderatorów

sla_bor
#8 Zapaleniec#

Po prostu zwracam towar jako uszkodzony. Sprzedawca w trakcie dyskusji zadeklarował wymianę.

Myślę jednak, że problem się rozwiązał ponieważ obecnie w trakcie dyskusji zadeklarował, że pokryje ew. koszt kolejnego zwrotu jeśli będzie to konieczne. 

Dziękuję. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@sla_bor To sprzedający powinien zaproponować odbiór albo etykietę, robi cie w "bambuko" a tu nie słuchaj bo Ci odpisują sprzedający i oni z pewnością nie chcą jakichkolwiek kosztów, a tym bardziej udzielić Ci pomocy.

Myślę jednak, że problem się rozwiązał ponieważ obecnie w trakcie dyskusji zadeklarował, że pokryje ew. koszt kolejnego zwrotu jeśli będzie to konieczne.  Doprawdy? a kiedy, niech pokryje Poza tym O n dobrze zna swoje obowiązki i wie że przy zwrocie ma np: prawo obniżysz Ci zwrot środków, jakby co, a przy reklamacji to już inna sprawa.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@LEW433 dopytaj się u allegro bo sam pamiętam sytuację z zeszłego roku jak kupujący produkty z zamówienia zrotem smart zwracał na 2-3 razy bo mu przestawało pasować na raty i moderacja mu darmowe etykiety fundowała

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Słuchaj masz potrzebę to dopytaj, dziwię się tobie, taki potrafisz być pomocny w każdej sprawie a tu podważasz zwrot uszkodzonego towaru, dobrze wiesz że to jest reklamacja. Ciągle wrzucasz paragrafy, podpierasz się prawem a tu?? Nie chcesz być obiektywny więc lepiej nie pisz wcale.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@LEW433 primo to ty zacząłeś komentując mój komentarz i jakbyś czytał ze zrozumieniem to tam jest bardzo jasno napisane że będzie miał takie warunki odesłania tego towaru na jakie się umówi w dyskusji tzn albo sam odeśle z przedstawi kwit albo sprzedawca odbierze swoim przewoźnikiem albo użyje darmowego zwrotu smart, a secundo gdyby sprzedawca kręcił to allegro mu przyzna darmowy zwrot smartem 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

na co się umówisz z sprzedawcą to będziesz miał pewnie allegro wystawi 2 bezpłatny zwrot bo jest prokonsumenckie albo w dyskusji swoje osiągniesz

oznacz moderatorów