Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jw
A dlaczego by nie??? Wiem chodzi o to że tylko raz daje się wygenerować kod, zapytaj sprzedającego jak chce żeby mu zwrócić(może chce zwrócić koszty) albo zapytaj tu jak wygenerować kod zwrotu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
Zapytaj sprzedającego jak chce żeby mu zwrócić(może chce zwrócić koszty) albo zapytaj tu, my tego nie wiemy, sprzedawca może nie chcieć zwrócić kosztów, choć musi przy reklamacji, może na AL, albo na ALL będzie wiedział.
@Drewko1985 Tak, możesz drugi raz zwrócić wadliwy towar w ramach reklamacji, ale nie przez Allegro, tylko poza Allegro, na adres do reklamacji wskazany przez sprzedawcę w zakładce Reklamacja. Odsyłasz wtedy dowolną metodą. Jeżeli reklamacja jest zasadna, sprzedawca ma obowiązek oddać Ci koszt odesłania. Za darmo przez Allegro drugi raz nie zwrócisz.
Jeżeli po odesłaniu sprzedawca nie odda Ci kosztu przesyłki zwrotnej, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś w nim o pomoc Allegro, wtedy szybko odda.