anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego anulowano zakup,jeśli w dniu 22 września nr.otrzymałem informacje potwierdzającą zapłatę i

Client:50047523
#1 Nowicjusz

W dniu 22.09/ 25 dostałem potwierdzenie  zakończenia płatność ( mailu).Dlaczego więc anulowano zakup?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50047523 czy chodzi o zamówienie nr 970fd550-958d-11f0-a37b-cb4809203c5d?
Jeśli tak, to płatność została anulowana, dlatego również zamówienia obecnie jest anulowane. Wiadomość, którą otrzymałeś o zakończeniu płatności dotyczy innego zamówienia (nr 90b626d0-95f8-11f0-84dc-a77b677a2f6a). 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów