Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:50167322 Ponieważ płatność musi być wtedy anulowana. Wtedy monety powinny wrócić. Czy Twoja płatność jest anulowana, czy rozpoczęta?
Anulowałam płatność i ponowiłam, ale cena zamówienia nie została zmniejszona o kwotę z kuponu.
@Client:50167322 na koncie masz obecnie aktywne dwa kupony. Jeden z Allegro Pay na 100zł i drugi z monet na 6 zł. Żeby wykorzystać kupon musisz go zaznaczyć przy płatności.
Dziękuję za wyjaśnienie. Rzeczywiście smart monet jest 0, ale kupon na - 6zł jest w sekcji kupony. Trochę nieobeznana jestem dlatego pytanie. Jeszcze raz dziękuję.
@Client:50167322 nie przepadają , idą na parę dni do niewoli i wracają
Płatność wykonana 26 listopada i narazie nic nie wróciło. Poczekam jeszcze. 🤔