anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego sprzedawca wystawia towar ,którego nie ma fizycznie w sklepie i nie jest w stanie sprowadzi

Client:103054509
#7 Wielbiciel#

Zapłaciłem ,za towar ,którego sprzedawca nie ma w swoim sklepie lecz aukcję ma wystawiona . Po telefonie stwierdził ,że nie jest w stanie sprowadzić z hurtowni. Poczym zakończył aukcję, a moje pieniądze na razie psu w dupę!!!?? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Musi Ci zwrócić i to niezwłocznie, a zakup od kogo ? firma ?

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

dlaczego? przecież te pieniądze będzie ci zwracał.

duzo sprzedających opiera się na dropshippingu. to nie jest zabronione.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Oczywiście że nie, ale jak nie zareaguje od razu i nie wywiąże się z umowy, może dostać negatywny komentarz.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:103054509 "Dlaczego sprzedawca wystawia towar ,którego nie ma fizycznie w sklepie"

Dlatego, że na tej zadzie działa większość firm handlujących w internecie a że świat nie jest idealny to braki się zdarzają.

Twoje pieniądze zostaną Ci zwrócone - bez obaw.

oznacz moderatorów

Client:103054509
#7 Wielbiciel#

W takim razie pieniądze pobieracie po dostarczeniu towaru panie mądry. O funkcjonowaniu świata uświadamiają swoich bliskich. Zasady są zasadami . 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Taki model sprzedaży promuje allegro, sami tak sprzedają. Ale takie wpadki zdarzają się każdemu. Nawet sprzedawcy posiadający towar fizycznie mają czasem wpadki z takich powodów jak np.:

-Oprogramowanie do sprzedaży aktualizuje sie co 4h, ostatnia sztuka w tym czasie zeszła w 2różnych miejscach i ups.

- cos było wymieniane  i potem brakło ostatniej sztuki.

- wieczne problemy ze wznawianiem sprzedanych ofert na allegro. Na kontach prywatnych to standard. Autowznawianie wznawia sprzedane oferty. Na kontach firmowych też dość często widać tu posty wkurzonych sprzedawców.

- głupie i prozaiczne ale czasem coś po prostu gdzieś "wsiąknie" Znalezienie jednej sztuki wśród tysięcy po dłuższym czasie czasem wcale nie jest łatwe...

W stacjonarnym bierzesz w rękę przed zakupem. Tu czasem sprzedaż jest wielokanałowa, towar potrafi długo poleżeć, a potem nagle w większej ilości zejść. Wiec nawet stając na rzęsach nie da się całkowicie wyeliminować błędów, można tylko je jak najszybciej naprawić... Dobry sprzedawca w takim wypadku szybko zamawia od kogoś innego na adres klienta. O ile oczywiście towar jest na tyle standardowy, że może...

oznacz moderatorów