Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostatnio kupiłam 3 rzeczy. 2 w opcji Smart i 1 bez tej opcji. Połączyłam te zakupy u tego samego sprzedającego aby przyszły w jednej paczce. System wybrał opcję płatną - gorsze rozwiązanie. Po otrzymaniu paczki okazało się, że jedna z rzeczy w opcji Smart nie pasuje mi. Przy zwrocie system wygenerował płatność, chociaż rzecz była Smart. Uważam, że jest to niesprawiedliwe i system powinien działać w ten sposób, że jak kupuje i jest opcja Smart, a tym bardziej jak konkretnie zwracam z pozycji Smart nie powinien liczyć kosztów przesyłki.
To tak nie działa.
Jeżeli zakupy były u tego samego sprzedającego i chociaż jedna rzecz nie ma udostępnionej wysyłki Smart! to z automatu całe zamówienie nie jest w Smarcie. Zapłaciłaś za wysyłkę prawda, nie była ona "darmowa"?