Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Jestem nowicjuszką (wiekową seniorką!) w korzystaniu z usług Allegro.
Podczas składania zamówienia zapłaciłam wymaganą kwotę, wraz z kosztami dostawy. Równocześnie uruchomiłam usługę smart, która je anulowała.
W jaki sposób mogę odzyskać powstałą nadpłatę?
Bardzo proszę o pomoc!
@Rudzinska nie każda dostawa jest smart, nie każdy sprzedawca jest smart, smart musisz mieć aktywny w momencie zakupu a nie po aktywować, jak masz aktywny smart to koszty dostawy 0 zł są uwzglednione przed zapłatą czyli kupiłaś bez smarta i zapłacilaś za dostawę nie odzyskasz tej kwoty
@Rudzinska oferty jak i transport był oznaczony jako Smart? Samo posiadanie Smart nie gwarantuje darmowej dostawy konieczne trzeba spełnić warunki.
Smart musi być aktywny przed dokonaniem zakupu. Niestety ale nie odzyskasz kosztów dostawy.
@Rudzinska to tak nie działa, było przed zakupem kupić smarta i potem dokonać zakupu, w takim przypadku nikt nic Ci nie zwróci 😞
Druga sprawa kupienie smarta nie gwarantuje zawsze darmowej dostawy 😞
@Rudzinska Tej tzw, nadpłaty nikt nie zwraca, możliwe ze masz na myśli tzw; oszczędności powstaje w wyniku korzystania z ze Smarta, To tylko propaganda i nic nie jest za darmo. Musisz kupić Smarta i żeby z niego korzystać musisz spełniać warunki!!