Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Jak wygląda zwrot zamówienia allegro smart które zostało dostarczone do DPD Pickup? Tak samo jak w przypadku paczkomatu inpost, że wpisujemy na przesyłce nr zwrotu i tyle? czy trzeba np. generować etykietę?
Pozdrawiam Bartłomiej
@BIBIKING W takim przypadku musisz wygenerować i wydrukować etykietę zwrotną dla takiego zamówienia.
Musi być zgodne z tym czego wymaga przewoźnik, więc tu etykieta>niestety.
To się wkopałem z tym zamówieniem do DPD Pickup, no cóż moja kolekcja się wzbogaci o 3 dodatkowe klucze nasadowe "T". Dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam BartłomiejB
Tzn.? 😮
Ty jestes jednym z tych wielu niezaradnych?
Generujesz etykiete, nagrywasz na pendrive idziesz do pierwszego lepszego punktu ksero, tam ją drukują, naklejasz i odsylasz towar 😮
Tylko u mnie w mieście nie ma punktu ksero, więc musiałbym jechać do innego miasta ok. 14-15km więc dla 3 kluczy za 25zł nie warto się gimnastykować.
@BIBIKING aaaa rozumiem w takim razie! Wiesz ludzie tutaj odwalają takie szopki, że głowa boli. Mieszkam w duzym miescie gdzie na osiedlu mam 2 punkty ale mimo tego mam dwie drukarki w domu. Jedna do uzytku i druga na zapas 🙂 Komputer na zapas tez jest 😉