Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam telefon, który nie nadaje się do użytku. Jest to fałszywa podróbka zupełnie nie odpowiadająca opisowi. Chcę go zwrócić. Niestety jest to zwrot jak się okazuje do chin. Nie chcę ponosić dodatkowych kosztów skoro sprzedawca mnie oszukał.
Jeśli nie chcesz ponosić dodatkowych kosztów to złóż reklamację z tytułu rękojmi. Niezgodność z opisem to też wada.
Jeśli to była przesyłka z Chin to nie mogła mieć znaczka Smart, więc nie wiem czemu szukasz darmowego zwrotu do tego zamówienia.
@emilian151
Zasada jest taka:
W przypadku reklamacji ty pokrywasz koszt odesłania, a w przypadku uznanej reklamacji sprzedawca powinien Ci zwrócić ten koszt.
W przypadku odstąpienia od Umowy z Art 27. UoPK - koszt zwrotu (odesłania) spoczywa na konsumencie.
P.S.
Adres odesłania rzeczy w przypadku odstąpienia od Umowy lub złożenia reklamacji jest podany zwykle w ofercie (w stosownej zakładce) i kupujący ma dostęp do tej informacji zanim dokona zakupu (nie powinien czuć się zaskoczony tą informacją po zakupie).
A napisz skąd został kupiony, możliwe ze spoza UE.