anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnością za Smart

anegra110
#7 Wielbiciel#

Podczas zapłaty za pakiet Allegro Smart, miałam problem z internetem i ostatecznie nie autoryzował am płatności w swoim banku i nie opłaciłam pakietu Smart. Teraz, gdy chce ponownie opłacić pakiet, pokazuje mi komunikat, że "płatność jest w trakcie przetwarzania". Nie pobrali mi pieniędzy z konta. Co w takiej sytuacji? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

markam43
#13 Ambasador#

@anegra110 Nie masz tam gdzieś opcji anulowania płatności? Jeśli masz, anuluj i zapłać ponownie. Jeśli nie masz, musisz poczekać aż przetwarzanie się skończy i będzie można powtórzyć nieudaną płatność.

oznacz moderatorów

anegra110
#7 Wielbiciel#

Nie ma żadnej opcji, żeby anulować płatność. I nadal mam komunikat, że moja płatność jest w trakcie przetwarzania, od ponad 40 minut.... 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@anegra110 nasz doradca anulował dla Ciebie tą płatność, więc możesz już bez problemu opłacić Smart!

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów