Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Podczas zapłaty za pakiet Allegro Smart, miałam problem z internetem i ostatecznie nie autoryzował am płatności w swoim banku i nie opłaciłam pakietu Smart. Teraz, gdy chce ponownie opłacić pakiet, pokazuje mi komunikat, że "płatność jest w trakcie przetwarzania". Nie pobrali mi pieniędzy z konta. Co w takiej sytuacji?
@anegra110 Nie masz tam gdzieś opcji anulowania płatności? Jeśli masz, anuluj i zapłać ponownie. Jeśli nie masz, musisz poczekać aż przetwarzanie się skończy i będzie można powtórzyć nieudaną płatność.
Nie ma żadnej opcji, żeby anulować płatność. I nadal mam komunikat, że moja płatność jest w trakcie przetwarzania, od ponad 40 minut....
@anegra110 nasz doradca anulował dla Ciebie tą płatność, więc możesz już bez problemu opłacić Smart!