anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze smart

Client:35070278
#1 Nowicjusz#
  • Witam 
  • Dzisiaj rano opłaciłam smart. - 14,99 zł. Po czym wyskoczyła informacja ze smart jest nieopłacony. Opłaciłam drugi raz - 14,99 zł. Po czym pisze ze smart jest opłaconym. Z konta pobrano dwa razy. Kto zwróci mi nadpłatę?
  • Zamawiając produkt naliczono mi opłatę 11 zł za wysyłkę za którą nie powinnam płacić. Z kim wyjaśniać to .gdzie dzwonić?
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

serwis-texas
#21 Demiurg#

@Client:35070278 

Pierwsza, nieudana wpłata za SMART wróci sama (poczekaj max 2-3) na konto z którego było przelewane. Co do opłaty za przesyłkę to SMART nie gwarantuje darmowej! Jest wiele zależności. Poczytaj

https://allegro.pl/smart

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:35070278 w ofercie, w której dzisiaj złożyłaś zamówienie, Smart! nie był dostępny. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:35070278 Czytam że ta oferta nie posiadała Smarta, Nawet jak kupisz Smarta to i tak są warunki żeby z tego korzystać, nie  wszystkie dostawy są za darmo, poczytaj: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/korzysci-i-aktywacja-allegro-smart/jak-korzystac-z-allegro-s...

oznacz moderatorów