Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry mam pytanie złożyłam zamówienie, w którym jest podany zły adres dostawy. Pisałam do sklepu czy mogą przekierować moją paczkę i dostałam odpowiedź, że sklep wysyła pod wskazany adres i jeśli nikt nie odbierze to wyślą jeszcze raz na właściwy adres za dodatkową opłatą 9.99. Moje pytanie czy sprzedający ma możliwość przekierować paczkę pod właściwy adres? Czy jest to dla niego jakiś problem?
@Client:95774682 zależy jaki przewoźnik , nie u każdego możliwa jest edycja danych adresowych .
Nie zawsze, ale możesz odstąpić od zakupu i kupić ponownie z odpowiednim adresem. Jak masz Smarta to warto tak zrobić.
Jeżeli paczka nie została jeszcze wysłana to zazwyczaj nie ma problemu ze zmianą adresu. Natomiast jeżeli już została wysłana (albo przynajmniej wydrukowana etykieta nadawcza) to zmiana adresu jest albo niemożliwa albo płatna.
Zależy też czy jest to wysyłka SMART czy płatna.
@ares_ jeśli już piszesz to rób to z głową . Edytuj dane adresowe dla przesyłki np. ,,allegro kurier Inpost ,,