Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, w jaki sposób mogę wysłać otrzymany towar na reklamacje poprzez allegro smart? (Nie zwrot)
@mlodyzlocieniec zgłaszając zwrot towaru w zakładce Moje zakupy, wybierz proszę odpowiedni powód zwrotu (reklamacyjny). Wówczas będziesz mógł wygenerować darmową etykietę w ramach Smart!
@la_nika Zwrot, a reklamacja to dwie rożne sprawy, pamiętasz? a jak sprzedający nie chce tego zwrotu na rekalamcję!
@LEW433 zgłaszając zwrot możesz wybrać powód reklamacyjny, a kupujący pyta o skorzystanie z etykiety Smart!, właśnie tak może z niej skorzystać.
Sprzedający wciąż będzie rozpatrywał reklamacje, bo to zgłasza kupujący.
To nie tak działa wiesz o tym.🤗
Nie możesz, reklamowanego towaru się nie odsyła a tym bardziej poprzez darmowy Smart, Opisz sprawę.