anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja przez Smart

mlodyzlocieniec
#1 Nowicjusz#

Witam, w jaki sposób mogę wysłać otrzymany towar na reklamacje poprzez allegro smart? (Nie zwrot) 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mlodyzlocieniec zgłaszając zwrot towaru w zakładce Moje zakupy, wybierz proszę odpowiedni powód zwrotu (reklamacyjny). Wówczas będziesz mógł wygenerować darmową etykietę w ramach Smart! 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@la_nika Zwrot, a reklamacja to dwie rożne sprawy, pamiętasz? a jak sprzedający nie chce tego zwrotu na rekalamcję!

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@LEW433 zgłaszając zwrot możesz wybrać powód reklamacyjny, a kupujący pyta o skorzystanie z etykiety Smart!, właśnie tak może z niej skorzystać. 
Sprzedający wciąż będzie rozpatrywał reklamacje, bo to zgłasza kupujący. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To nie tak działa wiesz o tym.🤗

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie możesz, reklamowanego towaru się nie odsyła a tym bardziej poprzez darmowy Smart, Opisz sprawę.

oznacz moderatorów