Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego kiedy opłacam usługę Smart w dniu 07.07.2025 to ważność jest do 28.06.2026? To cena na rok, dlaczego jest skrócona?
@Soarring Weryfikuję Twoją sprawę. Wrócę z odpowiedzią.
@Soarring dlatego ,że opłacając kolejnego smarta przedłużyłeś istniejącą subskrypcję , robiłeś to w 14sto dniowym okresie wypowiedzenia .
@Soarring Bo jak przedłużasz Smart, to należy odczekać okres wypowiedzenia - 2 tygodnie. Jak przedłużysz Smart w okresie wypowiedzenia, to czas będzie się liczył od wygaśnięcia ostatniej subskrypcji. Jak minie okres wypowiedzenia - smart będzie liczył się od dnia opłacenia na pełny rok.
@Soarring miałeś poprzednią usługę ważną do 28.06.2025, po tym czasie Smart! wszedł w 14-dniowy okres wypowiedzenia.
W czasie trwania okresu wypowiedzenia opłaciłeś subskrypcję i została ona przedłużona od 28.06, czyli od daty kiedy oczekiwaliśmy na wpłatę.
Gdybyś poczekał do końca okresu wypowiedzenia i wówczas opłacił usługę, miałbyś ważną od dnia zapłaty/zakupu.