anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Smart oplata

Client:72070959
#7 Wielbiciel#

Zapłaciłam ponownie za rok z góry za Smart i nie został wznowiony. Co robić?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:72070959 wyjaśniam to, porposzę Cię o cierpliwość, gdy otrzymam odpowiedź w tej sprawie, dam znać 🙂

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:72070959 sprawdziliśmy i ostatnio wykupiony Smart! na koncie, z którego piszesz był na miesiąc. Jest ważny do 04.11.2022. Jeśli jesteś pewna, że opłaciłaś Smart! na rok to prześlij proszę na adres spolecznosc@allegro.pl potwierdzenie tej płatności. Roczny Smart! został aktywowany ( 2022-05-17) na Twoim drugim koncie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jaką kwotę pobrało z konta sprawdź, może opłaciłeś tylko m-c?

oznacz moderatorów