Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Zakupiłem nową część do samochodu (termostat) który po zamontowaniu w samochodzie okazał się niesprawny, więc zrobiłem zwrot w ramach Allegro chcąc skorzystać z rękojmi. Po ponad 2 tygodniach oczekiwania na zwrot pieniędzy założyłem dyskusję ze sprzedającym w której w sposób arogancki sprzedawca twierdzi, że wysłał towar do producenta i czeka na decyzję reklamacyjną. Na zwrócenie uwagi, że reklamowałem towar u sprzedawcy nic sobie z tego nie robi i nie jest w stanie w żaden sposób odnieść się do reklamacji. Czy mogę coś zrobić w tej sprawie ?Od momentu odebrania zwrotu minął już ponad miesiąc.
@vagcars Masz otwartą dyskusję? To poproś pracownika Allegro o interwencję. Sprzedawca ma 24h aby sie ustosunkować.
Jasne, dyskusja jest otwarta. Sytuacja wygląda tak , że Allegro pisze "swoje" a on "swoje". Nie reaguje na polecenie od Allegro ustosunkowania się do zwrotu i wydania decyzji reklamacyjnej.
Zawsze możesz oznaczyć jako nie rozwiązane i wystąpić o rekompensatę do POK.
Po coś chyba allegro podniosło prowizje od sprzedaży 😁
@vagcars Jeśli minęło 14 dni od otwarcia Dyskusji, zamknij ją jako nierozwiązaną i wystąp o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących, to powinno zadziałać motywująco na sprzedawcę, ponieważ otrzyma stosowny komunikat i wie, że będzie musiał oddać pieniądze, a także to, że jego konto może być zablokowane; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Dziękuję, tak chyba zrobię. Ale powiedzcie jeszcze czy żeby uzyskać zwrot z POK nie muszę zgłaszać sprawy na Policję?
vagcars nie musisz .
@vagcars W niektórych sytuacjach Allegro wymaga takiego zgłoszenia, ale częściej wypłaca rekompensaty bez zgłoszeń. Złóż wniosek, są rozpatrywane średnio w 7 dni.
Dziękuję wszystkim za pomoc. Zrobię jak radzicie.