Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, otrzymałam jedno zamowienie w dwóch przesyłkach (dwie osobne etykiety). Niestety okazało się ze produkt nie jest odpowiedni, chciałabym wygenerować zwrot ale wtedy otrzymam jedną etykietę. Co należy zrobić by otrzymać dwie etykiety zwrotne?
@pwojtkowiak3 Cześć. 🙂 Jeśli chodzi o zamówienie 306322d0-7c08-11ee-959f-8dfacd8c2675, to wygenerowałam dla Ciebie dwie etykiety zwrotne (DPD). Etykiety znajdziesz w szczegółach zwrotu w zakładce Kupione.
A jeśli chodzi o jakieś inne zamówienie, to daj znać 🙂
Tak, chodzi o te zamówienie. Dziękuję za szybką odpowiedź i pomoc! 😊
@pwojtkowiak3 Nie ma sprawy, polecam się na przyszłość. 🙂
Jeszcze jedna sprawa- właśnie jestem w trakcie pakowania paczek do zwrotu i zauważyłam, że na etykiecie jest informacja że waga jednej paczki wynosi 10 kg. Jednak w rzeczywistości każda z nich wazy 20 kg 😐 co w tej sytuacji? Pozdrawiam 🙂
@pwojtkowiak3 A w jaki sposób te paczki do Ciebie dotarły? 🙂 Inną metodą dostawy czy w dwóch osobnych paczkach? Daj znać, o które zamówienie chodzi. Mogę dla Ciebie wygenerować drugą etykietę, żeby nadać zwrot w dwóch paczkach.
Zamowienie nr 306322d0-7c08-11ee-959f-8dfacd8c2675
Dotarło do mnie w dwóch osobnych paczkach, waga każdej z paczki wynosiła 20 kg, zwracam całe zamowienie wobec tego potrzebowałabym dwóch etykiet, każda na 20 kg 🙂
@pwojtkowiak3 Wygenerowałam dla Ciebie kolejne 2 etykiety, teraz wszystko wagowo powinno się już zgadzać.