Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pod zakupionym produktem zaznaczyłam zwrot produktu, który jest już w drodze. Czy mogę go nie odebrać od kuriera? Czy muszę przyjąć i dopiero odesłać?
Możesz nie odbierać, możesz odebrać i odesłać.
Zależy od rodzaju przewoźnika bo w niektorych formach dostawy przewoźnik naliczy sprzedawcy karę za to że nie odbierzesz a on ci potrąci ze zwrotu. Dlatego w tym przypadku nalezy odebrać i potem zwrocić samemu.
Witaj, @zagubionya.
Zaznaczając zwrot produktu skorzystałaś z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość i wysłałaś Sprzedawcy oświadczenie o swojej woli. Sprzedawca przyjmuje Twoje oświadczenie do wiadomości, a Waszą umowę uważa się za niezawartą (art. 31.1. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta). Towar nie jest już Twoją własnością i nie powinnaś go odbierać. Jeśli płaciłaś za towar i wysyłkę z góry, to Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie zwrócić Ci wszystkie dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (art. 32.1. ustawy).
Pozdrawiam.
@CommunityHelper1 narażasz kupującego na koszty, jak miał smarta, a paczka została nadana 😞
strony w momencie unieważnienia umowy oddają sobie to co są sobie winne, jeśli kupujący doprowadza do powstania zobowiązania sprzedawcy to ten ma prawo do wyrównania i potrącenia ze zwrotu inaczej mógłbym zakładać nowe konta i zamawiać za pobraniem lub notorycznie nie odbierać i generować sprzedawcy ogomne straty bo mi się nudzi albo robię w konkurencji i specjalnie mu dowalam
@zagubionya Nie musisz odbierać, masz odstąpienie od umowy zakupu, tu ci odpowiadają sprzedajacy.