Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrobiłam zwrot towaru, przy wyborze metody zwrotu wyświetliła się tylko metoda samodzielnego nadania przesyłki. Adres do wysyłki numer zwrotu, nie rozumiem dlaczego nie mogę wysłać tak jak zawsze przez Allegro Smart InPost, chodzby nawet płatny? Bardzo proszę o pomoc
W każdej ofercie podczas zakupu masz zakładkę zwroty- jak zwrócić przeczytaj a zobaczysz jak możesz zwrócić ten zakup.
Daj nam linka do oferty to zobaczymy co tam się kryje. A może zakup z Chin?
"Zonk"?
A zwrot z jakiego powodu?
Allegro SMART InPost - musiałabyś zamówić towar z tą opcją przesyłki, żeby mieć darmowy zwrot. I nie jest on płatny. Za przesyłkę i przesyłkę zwrotną płaci InPost, Allegro i sprzedawca.
Odnośnie sprzedawcy - w przypadku zwrotu towaru nikt nie zwróci mu kosztów przesyłki, kosztów zapakowania i opakowania, kosztów obsługi zamówienia i zwrotu. A to są kwoty sięgające nieraz kilkadziesiąt zł.
Kupujący może odstąpić od zawartej umowy, koszt zwrotu z tego tytułu pokrywa kupujący - to normalne. Kupujący odpowiada również m.in. za zabezpieczenie przesyłki na czas transportu itp. Więc w czym problem?
Nie można odesłać towaru za darmo? - więc trzeba zapłacić. Jadąc do sklepu ponosisz koszty. Kupujesz towar. W domu stwierdzasz, że Ci nie pasuje. Znów jedziesz do sklepu, ponosisz koszty, chcesz zwrócić, a tam "zonk", nie ma takiej możliwości. Płacisz 2 razy za dojazd do sklepu i nie możesz zwrócić towaru. A na Allegro możesz zwrócić towar. Nawet nie ruszając się sprzed komputera.