Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy sprzedający mający konto zwykłe ( nie przedsiębiorca ) i oferujący dostawy w ramach Allegro Smart musi zawsze zgodzić się na zwrot zakupionego przedmiotu, którym jest odzież używana ? Czy można nie nie godzić się na zwrot ? Na stronie :
https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/wystawianie-oferty-przez-formularz/jak-utworzyc-i-dodac-d...
przeczytałam :
"Jeśli jako osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej nie chcesz udostępniać w ofertach warunków zwrotu, możesz je usunąć z oferty." niestety kupujący zarzuca mi ze jest to niezgodne z regulaminem.
Bardzo proszę o dokładną informację.
Pozdrawiam
weere nie , jeśli akceptujesz warunki ,,smart ,, jako sprzedający to godzisz się tym samym na udostępnianie zwrotów. Wszelkie inne zapisy na stronie oferty są niezgodne z regulaminem i mogą skutkować upomnieniem , ostrzeżeniem i dalej idąc blokadą konta .
Owszem nie masz obowiązku przyjmowania zwrotów jako sprzedawca prywatny i nie uzupełniasz wówczas zakładki ,, zwroty ,, , ale jednocześnie tracisz w swoich ofertach ikonę ,,smart ,,
.
Kupujący ma rację musisz przyjąć zwrot jak masz znaczek Smart w ofercie.😁
@weere już wyjaśniam 🙂 Jeżeli prywatny Sprzedający decyduje się przyjmować zwroty i oferować dostawę w ramach Smart! to musi oferować darmowy zwrot w swoich ofertach, ale czas na odstąpienie od umowy nie musi wynosić 14 dni (może to być nawet 1 lub 2 dni).
Jednym z warunków Smart! jest udostępnienie warunków zwrotów, ponieważ kupujący kupując w ramach Smart! ma prawo do bezpłatnego zwrotu. Decydując się na udostępnienie metod Smart! sprzedający zgadzają się z regulaminem oraz jego warunkami, które jasno mówią, że należy udostępnić warunki zwrotu, ale w przypadku prywatnych sprzedających nie wiąże się to z oferowaniem 14 dni na odstąpienie.
Bardzo dziękuję