Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry,
Zdarzyło mi się to już drugi raz - ktoś kupił przedmiot za 30 zł (poniżej wymaganych 40 zł) i otrzymał wysyłkę gratis w ramach Smart do paczkomatu. Nie widzę , aby były zastosowane jakieś kody rabatowe etc.
Próbowałam z innego konta ze Smartem ten sam produkt wrzucić do koszyka i system informuje o konieczności dokupienia czegoś celem rozliczenia przesyłki bezpłatnej w ramach Smart (po dodaniu 2 produktów, możliwość bezpłatnej wysyłki się pojawia).
Z góry dziękuję za informację.
@KrukZ_ZabiejGory podaj mi proszę numer tego zamówienia?
Jest promocja dotycząca przesyłek Smart!, sprawdzę czy ta kupująca bierze udział w teście, ale potrzebuję numer zamówienia. Tutaj znajdziesz informację na temat tego testu.