Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Nie mogę od wczoraj wygenerować etykiety inpost przy każdym zamówieniu. Ciągle mi się pojawią komunikat brak odpowiedzi z ApI inpost. Przesylka Nie została zamówiona. Co robic
@Maluutka5 taki komunikat najczęściej jest związany z nieuregulowaną fakturą dla przewoźnika albo z brakiem odpowiednich środków na nadanie przesyłki, więc w pierwszej kolejności sprawdź to proszę.
Jeśli to nie wyjaśni sporawy, napisz proszę jak nadajesz przesyłki i podaj przykładowy numer zamówienia, z którym masz problem.
korzystam z konta firmowego i mam wszystko opłacone jestem nowa , do tej pory normalnie popierałam etykiety a od wczoraj mam problem i nie tylko z inpotem ale tez z dpd picap, podaje numery zamówien
990b3580-c569-11ed-893e-e35438adfc8b
6b9d9b50-c614-11ed-9100-b35b03ac6512
@NadCar dziękuję! Konsultuję tę sprawę i dam znać, gdy otrzyma odpowiedź, Czy możesz jeszcze napisać jaki komunikat pojawia się w przypadku przesyłek DPD?
w pzesyłce dpd nr przesyłki sie wygenerował ale nie da sie pobrac etykiety nie wiem co mam zrobic zeby to pobrac
numer przesylki
ea2c31b0-c633-11ed-b0d3-11c44afcb223
@NadCar czy pojawia się jakiś komunikat, gdy próbujesz pobrać etykietę dla przesyłki z DPD?
wyswietla mi sie jakis plik ale nie jest to pdf tylko w notatniku sie otwiera
z dpd sobie poradziłam, utworzyłam nową etykiete i bez problemu ja wydrukowałam a inpost ani rusz, ciągle ten sam komunikat. Prosze o pomoc bo jutro musze te paczki wysłac
@NadCar konsultuję tę sprawę i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź. W tej sytuacji muszę poprosić Cię o cierpliwość.
Witam. Czy wiadomo cos na temat generewonia moich etykiet z inpost,bo nadal ten sam komunikat
@NadCar Cześć. Sprawdziliśmy dla Ciebie logi i wracam z informacjami w imieniu Moniki. Tak jak wcześniej zostałaś poinformowana — problem wynika z nieuregulowanej płatności na umowie własnej lub braku środków na saldzie (jeśli korzystasz z konta przedpłaconego). Skontaktuj się w tej sprawie z opiekunem umowy InPost.