Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie do admina?
Dlaczego została mi nalicza opłata za obsługę transakcji skoro mam jeszcze 2 dni promocji bez naliczania kosztów sprzedaży na allegro lokalne?
0 zł za wystawianie i sprzedaż na Allegro Lokalnie
Wiosenne porządki bez opłat z Allegro Lokalnie! Promocją objęte są ogłoszenia kup teraz oraz licytacje, które wystawisz w czasie trwania promocji.
|
2 dni do końca 2021-04-04 23:59 |
Aktywna |
@edos_2007 Podaj mi proszę numer oferty, której dotyczy Twoje pytanie.
Witam. Już jest wszystko oki.
"W odpowiedzi na Twoje ostatnie zgłoszenie numer 14725778 kontaktował się z Tobą nasz Doradca - Marta. Dziękuję Panu za czujność i przepraszam - musiał wystąpić błąd techniczny. Skorygowałam już opłaty za dwie dzisiejsze transakcje. Korekty powinny być wkrótce widoczne na Pana rachunku"
Prowizja od obsługi transakcji została anulowana.
Pozdrawiam Piotr S
@edos_2007 Super - błąd techniczny 🙂 Dobrze, że zauważyłeś. Pomyśl, ilu nie zauważy 🙂
xyz96
Nie ciężko jest zauważyć skoro się ma czyste konto a rozliczenie np. za promowanie czy inne dodatki rozlicza się jak najczęściej - bez zwłoki.
Pozdrawiam Piotr
Prawdopodobnie dlatego, że opłata została naliczona za wystawienie lub sprzedaż poza okresem objętym promocją lub w kategorii, której promocja nie obejmuje.
Sorki ale najpierw się czyta o co chodzi a potem odpowiada nie odwrotnie.
2 dni do końca
2021-04-04 23:59 Aktywna
@edos_2007 Sorki, ale ja czytam, a potem odpowiadam i w tym przypadku próbuję zgadnąć. Allegro uznało Ci reklamację wskazując na błąd techniczny - tego w tym przypadku nie udało mi się przewidzieć, choć były podstawy i można było to przewidzieć, bo mi kiedyś też przy braku wszelkich innych argumentów w końcu przyznano rację i powołano się na błąd techniczny, który nie występował u innych użytkowników, tylko u mnie. To taka ciekawostka przyrodniczo-techniczna.
To jest twój wpis
"Prawdopodobnie dlatego, że opłata została naliczona za wystawienie lub sprzedaż poza okresem objętym promocją lub w kategorii, której promocja nie obejmuje."
Wyraźnie napisałem że mam jeszcze 2 dni promocji.
U mnie też się pojawił ten problem, jedna transakcja bez opłat, za to druga już nie. Więc technicznie nic nie zostało rozwiązane.
Pozdrawiam
Napisałem i wszystko zakończyło się pozytywnie i zaskakująco szybko😎 Ale tak jak wyżej zostało napisane: Ilu tego nie zauważy.... 😉 Więc to tylko zwykły "błąd techniczny".
Pozdrawiam
Na email odpisują dość szybko więc lepiej od razu do nich pisać jak coś.