anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie sprzedaży po tym, jak kupujący zapłacił, ale nie minęlo 48hr

Client:72818673
#7 Wielbiciel#

Witam,

Niestety spodnie, za ktore Kupujacy zaplacil juz dawno sprzedalam, ale niestety zapomnialam sciagnac ogloszenia. 

Mam nadzieje, ze te Pan otrzyma swoje pieniadze z powrotem.

Poinformowalam go o tym.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:72818673 Cześć. 🙂 Klient opłacił swoje zamówienie i te środki są na Twoim saldzie Allegro. Możesz zlecić samodzielnie zwrot pieniędzy dla kupującego z poziomu zakładki Zamówienia od kupujących

ko_alka_0-1701675179637.png

Podsyłam również instrukcję: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/wplaty-od-kupujacych-na-allegro-lokalnie/jak-zwrocic-kupu... 

W razie pytań, daj znać! 🙂 

oznacz moderatorów