anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak i lnformacji o zakupionym produkcie allegro lokalnie

bartez719
#7 Wielbiciel#

Witam

W sobotę 13.06.20r. Zakupiłem 2 przedmioty na allegro lokalnie, zapłaciłem przez PayU, po kilku wiadomościach od sprzedającego obiecał wysłać towar w pn, gdy dowiedział się, że dokonałem wpłaty od 2 dni nie odpisuje na wiadomości, w jaki sposób mogę ponaglić sprzedawcę do informacji o wysyłce produktu lub ubiegać się o zwrot pieniędzy (była to dość duża kwota)

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#
@bartez719 zacznij od tego prosząc o nr nadania, tyle że paczki czasem idą dłużej niż 2 dni 🙂
Jak rozpocząć Dyskusję na Allegro Lokalnie

Na Allegro Lokalnie Dyskusję możesz rozpocząć 1 godzinę od transakcji. Wówczas w Moich lokalnych zakupach, w zakładce [Kupione] przy danej ofercie, zobaczysz odnośnik Problem z zamówieniem. Link pojawia się dla zamówień opłaconych przez Allegro Finanse oraz przy płatności przy odbiorze.

kostas11_0-1592287591740.png

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@bartez719 Najszybciej i najskuteczniej skontaktujesz się ze sprzedawcą tędy;  https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...

Możesz tam poprosić o pomoc pracownika Allegro. W ostateczności, gdyby sprzedawca nie reagował, po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek z zwrot pieniędzy z POK; https://allegro.pl/pomoc/szukaj?fraza=pok&typ=dla-kupujacych

oznacz moderatorów