Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
W sobotę 13.06.20r. Zakupiłem 2 przedmioty na allegro lokalnie, zapłaciłem przez PayU, po kilku wiadomościach od sprzedającego obiecał wysłać towar w pn, gdy dowiedział się, że dokonałem wpłaty od 2 dni nie odpisuje na wiadomości, w jaki sposób mogę ponaglić sprzedawcę do informacji o wysyłce produktu lub ubiegać się o zwrot pieniędzy (była to dość duża kwota)
Na Allegro Lokalnie Dyskusję możesz rozpocząć 1 godzinę od transakcji. Wówczas w Moich lokalnych zakupach, w zakładce [Kupione] przy danej ofercie, zobaczysz odnośnik Problem z zamówieniem. Link pojawia się dla zamówień opłaconych przez Allegro Finanse oraz przy płatności przy odbiorze.
@bartez719 Najszybciej i najskuteczniej skontaktujesz się ze sprzedawcą tędy; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...
Możesz tam poprosić o pomoc pracownika Allegro. W ostateczności, gdyby sprzedawca nie reagował, po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek z zwrot pieniędzy z POK; https://allegro.pl/pomoc/szukaj?fraza=pok&typ=dla-kupujacych