Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
"KUPULĄCY'" zakupił u mnie skuter inwalidzki invacare Orion (wartość 2900zł) z opcją płatność przy odbiorze , do odbioru nie doszło, klient miedzy czasie się rozmyślił - dla mnie jest to duże obciążenie to jest 2 razy transport 2x po 210 zł plus prowizja za allegro wychodzi dość sporo. Jak się chronić przed takimi klientami lub czy istnieje jakiś sposób żeby zmniejszyć ryzyko podobnych sytuacji.
@zbyszeksycow istnieje: NIe udostępniać płatności przy odbiorze
@zbyszeksycow jak chcesz uniknąć niespodzianek to tylko płatność z góry.
O zwrot prowizji napisz przez ten formularz i dołącz tracking od firmy transportowej
@zbyszeksycow sposób to nie udostępnianie odbioru osobistego lub dać możliwość takiego odbioru tylko po przedpłacie. Nie udostępniaj też wysyłki za pobraniem.
Taki sposób dostawy zawsze obciążony jest ryzykiem, jak nie musisz nie udostępniaj go, zwrot prowizji należy pisać tu, dołącz dowód na brak transakcji: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...