Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, sprzedałem właśnie przedmiot na allegro lokalnie i kupujący złożył zamówienie lecz go nie opłacił, co mam w takiej sytuacji zrobić ? gdyż chce sprzedać ponownie dany przedmiot lecz jeśli go sprzedam a kupujący opłaci go za np. tydzień to nie będę mu wstanie go wysłać gdyż może zostanie kupiony przez inną osobę.
Pozdrawiam serdecznie
@Client:34786203 Na Lokalnie kupujący ma 5 dni na zapłatę. Jeżeli nie zapłaci, aukcja odnowi Ci się automatycznie. Musisz poczekać, bo jeśli teraz wystawisz przedmiot drugi raz i ktoś go kupi, a jednocześnie pierwszy kupujący zapłaci, będziesz miał problem.
Dziękuje Ci bardzo !!!!!!!!!
Również dziękuję, mam taką samą sytuację
Dzięki, wczoraj od wczoraj też mam podobny problem, ale teraz już wiem jak to działa.
Dzięki za podpowiedź, ale czy można anulować sprzedaż wcześniej, żeby przedmiot wrócił na aukcję? Jeśli np. klient chciał kupić 1 szt a przez pomyłkę rozpoczął dwa procesy płatności. Mam taki przypadek. Pozdrawiam
@wsmonia, niestety nie ma takiej możliwości.
A czy kupujący może sam anulować rozpoczętą a niedokończoną płatność ?
@wsmonia, anulowanie płatności nie wpłynie na skrócenie czasu na wznowienie oferty - i tak wznowimy ją po 5 dniach.
Dzięki za pomoc. 😎
To nie przeszkodziło sprzedającemu wystawić przedmiot ponownie przed 5-ma dniami, bo cena licytacji się nie spodobała.
Podobna sytuacja. Sprzedałam konsolę, ale kupujący nie zapłacił. Mam też konta na innych portalach związanych ze sprzedażą i nie zamierzam czekać aż "szanowny" klient za nią zapłaci za 5 dni - jak to mówią czas to pieniądz. Czy jakieś konsekwencje mnie czekają jeśli hipotetycznie pieniądze za przedmiot będą na moim koncie a ja je kupującemu oddam?
Dodam jeszcze, że zapłaciłam dodatkowo za promowanie oferty.
Może al ma jakiś "licznik" takich postępowań i kiedyś może zadziałać i skutkować konsekwencjami, ale ja takowego nie zauważyłem. Tak więc śmiało zrób tak jak napisałaś.
Żaden problem: po prostu zwracam pieniądze temu z kupujących, który nie otrzymał przedmiotu transakcji i po bólu…
Miałem już kilka takich przypadków i nigdy nie zdarzyło mi się, żeby „zapominalski” kupujący w końcu zapłacił. Przeważnie są to złośliwe trolle blokujące przez blisko tydzień możliwość sprzedaży przedmiotu, nie ponosząc żadnych konsekwencji (tak przynajmniej chce Allegro)!
Szkoda tylko, że nie ma możliwości zidentyfikowania drani i odpłacenia im pięknym za nadobne, ponieważ serwis strzeże ich tożsamości jak niepodległości.
Ja robię tak samo. Nawet teraz miałem taką sytuację, ale poczekam do rana bo mi się nie chce zdjęć przedmiotu szukać (przy ponownym wystawianiu zakończonej aukcji, znikają i trzeba dodawać od nowa).
Żyjemy w XXI w. epoce blików, paypali i przelewów wszelkiej maści. Jeśli ktoś nie jest w stanie zrobić tego w niedługim odstępie czasowym od kliknięcia w ''kup teraz'', a do tego na zawrotną kwotę kilkudziesięciu zł. bo droższych rzeczy nie opłaca się tutaj sprzedawać, to mam podstawy twierdzić, że coś z tym człowiekiem może być nie tak, a ja wolę potencjalnym problemom zapobiegać niż potem je rozwiązywać i wystawiam przedmiot na nowo bez cienia skrupułów.