anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić w takiej sytuacji? Kupujący nie odebrał przesyłki, zwrot prowizji niemożliwy?!

Client:60818145
#7 Wielbiciel#

Ktoś kupił ode mnie przez allegro lokalne za pobraniem, lecz ja wysyłkę opłaciłam przez furgonetkę, bo tutaj nie mam dostępu. Są wszystkie jego dane, mam dowód, że odmówił przyjęcia. Podałam mu w wiadomości numer przesyłki. Nie odebrał jej, straciłam 22 zł na wysyłkę i allegro zabrało mi 15 zł prowizji. Za wysyłkę raczej nie zwrócą, ale co zrobić, gdy chcę zwrot tej prowizji? Gdy wchodzę w zakładkę "zamówienia" to nie mam kompletnie nic... 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:60818145 Na Allegro Lokalnie nie ma formularza zwrotu prowizji, dlatego o zwrot musisz poprosić przez formularz kontaktowy; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz dowód na rezygnację kupującego lub dowód odmowy przyjęcia przesyłki.

Nie udostępniaj odbioru osobistego i pobrań, wtedy na Allegro Lokalnie przy braku zapłaty z góry prowizja nie będzie naliczona.

oznacz moderatorów

Client:60818145
#7 Wielbiciel#

Dzięki wielkie 🙂 Uznali, że to wyjątkowa sytuacja i cofnęli opłatę. 

oznacz moderatorów