Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Twoja licytacja została zakończona. Najwyższą ofertę złożył kupujący [edycja]. |
|
|
@nevermore Allegro niewiele może z tym zrobić. Na Allegro Lokalnie nie ma obowiązku zapłaty. Jeżeli kupujący nie zapłaci w ciągu pięciu dni, transakcja jest anulowana, a licytacja odnawia się automatycznie z ceną wywoławczą - taki jest regulamin.
To już drugi raz i jest to samo. Jest ochrona kupujących, a gdzie ochrona sprzedających? Ale po co ja to w ogóle piszę, bo i tak Allegro nic nie robi z takimi trollami, wrr
@nevermore Wystawiaj na zwykłym Allegro, tam jest zdecydowanie mniej podobnych przypadków. Klikasz "wystaw przedmiot", potem link "dotychczasowy formularz" pokazany na zdjęciu na dole po prawej;
Ja to wiem, ale nie miałem nigdy takich przypadków, czy to na "starym" Allegro, czy też na tym "Lokalnym". Mnie jako sprzedającego godni się za głupotę, a takie przypadki przechodzą bez echa. Chyba za długo jestem na allegro
Jeśli ktoś robi to po raz kolejny, to dalej jest ok? Ten regulamin jest do ... wiadomo czego. Ja wysyłkę zrobię dzień, dwa dni później i już jest problem, a w tym przypadku oczywiście wszystko w porządku. Nie zapłacił, nie ma sprawy, śmieszny temat.
@nevermore dziękuję za Twoje zgłoszenie! Kupujący w tym przypadku prawnego czy regulaminowego obowiązku zakupu, jednak zgłosiłam to do odpowiedniego działu. Jeśli sytuacja się powtórzy podejmiemy odpowiednie kroki.
Ja rozumiem, że raz można się pomylić, ale gdy robi się to po raz drugi i nie dokonuje wpłaty po kilku powiadomieniach, to zaczyna to być żałosne, by nie powiedzieć, że **piiip**yczne i świadczące, o niepoważnym zachowaniu kupującego.
pozdrawiam
Nevermore