Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jakiś czas temu sprzedawałem na Allegro Lokalnie telefon. Kupujący dopiero po kilkunastu dniach (gdzie powiadomił mnie przez inny kanał informacyjny o aktywnym użytkowaniu telefonu) otworzył spór, informując, ze sprzęt się nie włącza, jest uszkodzony itd. Wspomniał także, że oddał telefon do serwisu (podając sprzeczne informacje; telefon jednocześnie był w dwóch różnych serwisach; raz był otwierany, a dobę później poinformowano mnie że nikt nie umiał go otworzyć), urządzenie zostało tylko rozgrzebane i zwrócone spowrotem do klienta. Czy mam prawo nie uznać reklamacji, na podstawie tego, że sprzęt został naruszony i nie trafił prosto do mnie?
Masz PRAWO uznać reklamację nawet jeżeli jest bezzasadna. Natomiast niekoniecznie masz taki OBOWIĄZEK.
Jeżeli osoby nieuprawnione otwierały urządzenie, to reklamacja jest bezzasadna.
Czy grożą mi w przypadku odrzucenia reklamacji jakieś konsekwencje prawne?
@Client:68837432 Odrzucić reklamację możesz zawsze, a jeśli kupujący się z tym nie zgadza, może wystąpić do sądu albo o rekompensatę z POK, tym bardziej, że Dyskusja już otwarta. Allegro w przypadku wypłaty rekompensaty kupującemu, może nakłaniać Cię do zwrotu kwoty tej rekompensaty pod groźbą zawieszenia konta. Samo to, że telefon był w jakimś serwisie nie powinno mieć znaczenia. Albo uznajesz reklamację, albo ją odrzucasz jeżeli wady nie ma lub jeśli wada powstała z winy kupującego.
wow, gdybym siedział na krześle to właśnie bym spadł 😮
toż to takie.. nie pro-kupujący-e 😮 aż łapkę w górę dam!