Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Wystawiłam produkt ze złą ceną, o wiele mniejszą. Nie zauważyłam tego i produkt został kupiony za mniejszą cenę. Czy mogę coś z tym zrobić? Jak anulować tą transakcje i sprawić żeby kwota wpłynęła na konto kupującego?
@kcz89 napisz do kupującego przeproś i zwróć pieniądze przez zakładkę sprzedane.
@kcz89 Poinformuj kupującego o błędzie i poproś o nr. konta do zwrotu kasy > prawdopodobnie będzie chciał wykorzystać Twój błąd i otworzy dyskusję > wtedy opisz to wszystko w trakcie dyskusji > napisz, że prosisz o nr konta > pamiętaj tylko, żeby nie przekraczać 24h na odpowiedź > jak się będzie upierał to powtarzaj cały czas to samo > błąd w cenie - zwrot kasy.
Jak środki masz jeszcze na Allegro Finanse, to możesz kliknąć w zwrot. Natomiast jak zostały już przelane na twoje konto, to pozostaje kontakt z kupującym i zwrot poza Allegro.
Oczywiście kupujący może się domagać realizacji transakcji, nawet na drodze sądowej. Z punktu prawnego, transakcja jest wiążąca dla obu stron. Sądy zazwyczaj nakazują wydać towar.
A i duży wpływ ma czy było to "kup teraz" (wtedy można się powoływać na błąd w oświadczeniu woli), czy licytacja (a wtedy, o ile nie było ustalonej kwoty minimalnej, to transakcja jest wiążąca, bez możliwości odstąpienia od sprzedaży).
Tu dużo zależy czy da się określić cenę rynkową. Zwłaszcza w przypadku produktów używanych i niepełnowartościowych może to być kłopotliwe.
Zmienić nie można, pozostaje powołanie się na bład rażący w cenie i zwrot śrdoków kupującemu, kupujący może się nie zgodzić i może pójść do sądu. Kontaktuj się z kupującym, a jak masz śrdoki jeszcze na koncie Allegro i kliknij zwrot, nie masz musisz się z kupującym dogadać.