Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Jakieś 2 tygodnie temu Sprzedałem aparat JAKO OSOBA PRYWATNA na alegro lokalnie gdy aparat doszedł do kupujacego i pieniądze Też Do mnie, klient skontaktował się że mną mówiąc że aparat nie działa ponieważ wyświetla się jakiś tryb USB czego u mnie nie było nie chce zwracać pieniędzy gdyż nie wiem czy naprzyklad klient go nie zniszczył Czy mam obowiązek zwrócić pieniądze czy to problem klienta i co jak to wygląda gdy klient złoży reklamację na alegro protect proszę o odpowiedź pozdrawiam
@Client:70428531 klient składa reklamację, musisz ją rozpatrzyć, poproś o odesłanie i sprawdź, wtedy podejmiesz decyzję, może być to próba wyrwania kasy 😞 jak nie odeśle to zanim upłynie 14 dni od zgłoszenia odrzuć reklamację z powodu braku odesłania, nie da się złożyć reklamacji na protect bo to nie jest od tego, chyba że olejesz dyskusje lub nie rozpatrzysz reklamacji w czasie to wypłacą mu kasę i Ciebie obciążą 😞
@Client:70428531 do reklamacji musisz się odnieść nawet jako sprzedawca prywatny , zażądaj odesłania produktu , po jego weryfikacji podejmiesz decyzję .