Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego mam Wypłaty nieaktywne i jak to naprawić? Przejrzałem już całe moje konto i nie znalazłem odpowiedzi. Przelew PayU odrzuca się i wraca na moje konto bankowe
@Client:90082732 a dane podajesz identyczne z kontem allegro i kontem bankowym ?
@Client:90082732 Tu masz opisane jak to zrobić, oczywiście świeci także na czerwone jak brak środków: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all... Możesz także dopytać, najszybszy jest czat:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb
@Client:90082732 widzę, że Twoje zgłoszenie czeka na weryfikację. Może to zająć w przypadku PayU 3 dni robocze.