anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie można stworzyć etykiety dla wysyłki inpost ?

ankieterxxx
#8 Zapaleniec#

Próbuję stworzyć etykietę dla zamówienia, które kupujący opłacił, ale podczas klikania czy to na PC czy w aplikacji mobilnej "utwórz etykietę" przycisk na kilka chwil robi się szary, po czym nic się nie dzieje i ponownie mogę nacisnąć "utwórz etykietę" i tak w nieskończoność.

 

Czy to jakieś prace konserwacyjne inpostu ?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ankieterxxx jeśli chodzi o zamówienie z 13.11 to widzę, że udało się wygenerować etykietę i przesyłka czeka na nadanie, jeśli chodzi o zamówienie z 14.11 to nie można utworzyć etykiety, ponieważ kupujący jeszcze nie opłacił tego zamówienia 🙂  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów