Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj po 22giej sprzedałem przedmiot na allegro lokalnie, dziś ok 15:00 chciałem pobrać etykietę, pojawił się komunikat "Nie udało się pobrać etykiety. Etykieta wygasła." Jak mam wysłać towar klientowi?
Może spróbuj wyczyścić przeglądarkę. Etykietę możesz pobrać tylko do wysyłki Allegro paczkomat InPost za 8.99 zł. Dobrze to robisz: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/zarzadzanie-sprzedaza-na-allegro-lokalnie/jak-nadac-przes...
Próbowałem na trzech różnych komputerach i ten sam komunikat:
@mistrzu1 Może mylisz sprzedane produkty i próbujesz pobrać etykietę do towaru sprzedanego dawniej. Jeśli nie, pisz na czacie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=b0880476-9167-4850-bcf8-2885a9fcea6a po chwili sprawa się wyjaśni.
Nie. Próbuję pobrać etykietę do towaru sprzedanego 17 godzin wcześniej 😞
@mistrzu1 czy problem nadal występuje? Widzę tą etykietę i ma status "brak numeru przesyłki - oczekuje na nadanie". Czy próbowałeś ją pobrać z e-maila, który otrzymałeś po utworzeniu etykiety?
Tak nadal występuje. Po utworzeniu etykiety na skrzynkę nie przyszedł mail. Nigdy nie przychodził. Ładował się do POBRANYCH pliczek z etykietą. Z innych transakcji się pobierały bez zarzutu. Jeśli Moniko możesz pobrać tę irytującą etykietę i ją mi przesłać to będę zobowiązany.
Jest 23:38 a komunikat po kliknięciu w przycisk "Pobierz etykietę" nadal wygląda tak:
@mistrzu1 widziałam, że pisałeś do nas i potwierdziłeś zakup, więc anulowałam Twoją etykietę. Spróbuj proszę wygenerować ją ponownie. Kilka osób zgłosiło taki problem i nasz dział techniczny pracuje nad jego rozwiązaniem, dodałam tam też Twoje zgłoszenie. Przed próbą ponownego wygenerowania etykiety wyczyść proszę przeglądarkę, z której korzystasz. Jeśli to nie pomoże to będę dawać znać kiedy problem zostanie rozwiązany przez nasz dział techniczny.
Wczoraj po 22giej sprzedałem przedmiot na allegro lokalnie, dziś ok 15-tej chciałem nadać paczkę, pojawił się napis, że "Nie udało się pobrać etykiety. Etykieta wygasła.". Jak mam wysłać klientowi towar?
@mistrzu1 Zapytaj na czacie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=b0880476-9167-4850-bcf8-2885a9fcea6a
Dziękuję!
Próbowałem jeszcze wygenerować etykietę w aplikacji mobilnej na Androida: