Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klikając pobierz etykietę, odsyła mnie do strony - kontynuuj jako użytkownik .. klikam tak i znowu pobierz etykietę pisze.. a wcale się nie pobiera. I tak w kółko. Dodam że to już od dłuższego czasu.. gdy zaloguje się na telefonie kolegi, da się pobrać ..
@Fryzzio jeżeli możliwe jest pobranie etykiety na innym urządzeniu, problem pewnie leży w tym którego używasz, czy próbowałaś wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki oraz ciasteczka lub skorzystać z innej przeglądarki?
Tak próbowałam, jednak to nic nie daje.. niestety nie mam możliwości logowania się z innych urządzeń.. a przeglądarka i tak zmienia się samoistnie na aplikację i tu jest błędne koło, ponieważ aplikacje też czyściłam i usuwałam i pobierałam na nowo.. to nic nie daje..
@Fryzzio musi to być coś z Twoim sprzętem, może aktualizacja by pomogła, nie jest to błąd po naszej stronie, dlatego przykro mi, ale nie jestem w stanie zaproponować innego rozwiązania. Chociaż teraz pomyślałam jeszcze o jednym sposobie, podsumowanie z możliwością pobrania etykiety wysyłamy też na Twój adres email, sprawdź proszę czy nie możesz pobrać jej z maila?
Rozumiem, że to urządzenia muszą akceptować aplikację? Moim zdaniem jest to zwykły błąd w programie, który nie radzi sobie z drobnymi problemami
U mnie teraz ten sam problem. Nie mogę pobrać etykiety wysyłkowej, żeby nadać paczkę
@Client:88463826 z jakiego urządzenia korzystasz?
U mnie dzieje się identycznie. Żadnego komunikatu, a etykieta nie ląduje w żadnym katalogu na komórce
Aktualizacja programu Allegro lokalne rozwiązuje problem