anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę pobrać etykiety wysyłkowej (allegro lokalnie)

Fryzzio
#8 Zapaleniec#

Klikając pobierz etykietę, odsyła mnie do strony - kontynuuj jako użytkownik .. klikam tak i znowu pobierz etykietę pisze.. a wcale się nie pobiera. I tak w kółko. Dodam że to już od dłuższego czasu.. gdy zaloguje się na telefonie kolegi, da się pobrać ..

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Fryzzio jeżeli możliwe jest pobranie etykiety na innym urządzeniu, problem pewnie leży w tym którego używasz, czy próbowałaś wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki oraz ciasteczka lub skorzystać z innej przeglądarki?   

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Fryzzio
#8 Zapaleniec#

Tak próbowałam, jednak to nic nie daje.. niestety nie mam możliwości logowania się z innych urządzeń.. a przeglądarka i tak zmienia się samoistnie na aplikację i tu jest błędne koło, ponieważ aplikacje też czyściłam i usuwałam i pobierałam na nowo.. to nic nie daje..

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Fryzzio musi to być coś z Twoim sprzętem, może aktualizacja by pomogła, nie jest to błąd po naszej stronie, dlatego przykro mi, ale nie jestem w stanie zaproponować innego rozwiązania. Chociaż teraz pomyślałam jeszcze o jednym sposobie, podsumowanie z możliwością pobrania etykiety wysyłamy też na Twój adres email, sprawdź proszę czy nie możesz pobrać jej z maila?

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

amigo91
#8 Zapaleniec#

Rozumiem, że to urządzenia muszą akceptować aplikację? Moim zdaniem jest to zwykły błąd w programie, który nie radzi sobie z drobnymi problemami

oznacz moderatorów

Client:88463826
#1 Nowicjusz#

U mnie teraz ten sam problem. Nie mogę pobrać etykiety wysyłkowej, żeby nadać paczkę 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:88463826 z jakiego urządzenia korzystasz? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

amigo91
#8 Zapaleniec#

U mnie dzieje się identycznie. Żadnego komunikatu, a etykieta nie ląduje w żadnym katalogu na komórce

oznacz moderatorów

amigo91
#8 Zapaleniec#

Aktualizacja programu Allegro lokalne rozwiązuje problem

oznacz moderatorów