Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Kompletnie nie rozumiem dlaczego użytkownik który kupił przedmiot i powiadamia mnie o rezygnacji z zakupu (z czym nie mam problemu) nie może oficjalnie anulować zakupu, żebym mógł wznowić aukcje tylko musze czekać 5 dni aż minie termin płatności? Przecież to kompletna głupota czy nie było by wygodniej kupującemu jak i sprzedającemu, żeby mogli za obopólną zgodą anulować transakcje, co pozwoliło by na jak najszybsze wznowienie aukcji. Przecież takie bezkarne kupowanie i niepłacenie może być świadomym działaniem utrudniającym innym użytkownikom sprzedaż.
może ktoś z serwis to przeczyta tutaj, bo nie mogę zgłosić problemu poprzez obsługę techniczną (strona ładuje się w nieskończoność po naciśnięciu wyślij)Serdecznie pozdrawiam,
@Koczins bo Lokalnie jest przygotowane dla prywatnych sprzedawców i nie mają obowiązku przyjmować zwrotów czy rezygnacji, jak masz info od kupującego że rezygnuje przez zapłatą, wystaw ponownie i po sprawie 🙂
@Koczins Możesz wystawić od nowa, a jakby nawet za tamta zapłacił to zwrócisz mu środki. tylko wyłącz wznawianie jak wystawisz nową.