Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałem wiadomość od allegro lokalne na adres mailowy ze mam zwrócić koszty za anulowanie zamówienia. I skontaktować z kupującym. Lecz nic takiego nie kupował i też widziałem że licytował aukcję i nie opłacił. Zamówienie z 04.05 a teraz wysłali mi wiadomość. I nic nie dostałem przez wiadomości allegro
A nie chcą cię oszukać? skoro nie opłacił to skąd zwrot środków.
Ty zapłać, Allegro lepiej wie czy klient zapłacił, czy nie. To są efekty tego, że teraz każdy może zostać sprzedawcą, jak i kelnerem, dosłownie byle kto.
Tak to jak za każdym razem dostanę wiadomość od niby kupującego na adres mailowy to wszystko jest ok!!!!! Super. Ja jak mam jakieś pytania czy też problem z zakupem to pisze przez allegro a nie na jakieś wiadomości prywatne
@Client:89727423 poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. Wydaje mi się, że doszło do błędu komunikacyjnego i przez pomyłkę otrzymałeś tę prośbę. Na razie wstrzymaj się proszę przed działaniem, wyjaśnię to i gdy tylko otrzymam odpowiedź, dam znać.
@Client:89727423 przepraszam za tą pomyłkę! Sprawa została już wyjaśniona, napisaliśmy do Ciebie również w sprawie nr 25347016.