Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od kilku dni próbuję sprzedać swoje przedmioty i wczoraj już myślałem, że w końcu udało się i próbowano mnie oszukać. Ktoś próbował oszukać mnie korzystając z kont: narzzena02913, martyna0098. Wczoraj oszust kliknął "kup teraz" i w wiadomości próbował wcisnąć mi kit, że opłacił zamówienie i zażądał jego realizacji. Wysyłał screen z potwierdzeniem przelewu. Moje konto PayU nie zostało zasilone, więc napisałem oszustowi, że nie zrealizuję zamówienia bez zapłaty. Chwilę później dostałem wiadomość od Allegro, że to próba wyłudzenia. Dziś sytuacja powtórzyła się.
Dwa pytania:
1. Dlaczego tolerujecie takie sytuacje?
2. W jaki sposób mogę domagać się zwrotu kosztów za promowanie oferty? Wystawiłem trzeci raz ofertę i już trzeci raz naliczono mi opłaty za promowanie.
Allegro nie toleruje takich sytuacji, jednak bardzo trudno im zapobiegać.
O anulowanie naliczonych opłat poproś przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Prośbę odpowiednio uzasadnij. Pamiętaj też, że promowanie nie jest obowiązkowe.
To żart? Jak to nie ma związku z tymi kontami? Ktoś próbuje mnie oszukać dwukrotnie, bo Allegro w żaden sposób nie zabezpiecza procesu sprzedaży przed takimi oszustwami. Ja muszę wystawiać ogłoszenie kolejny raz i wystawić promowanie, żeby myśleć, że w ogóle mam szansę na sprzedaż (wysoka konkurencyjność). Zróbcie z tym porządek, bo sprzedaż czegokolwiek jest trudna a prowizje są dość wysokie.
@Pakomaster Przepraszam, wprowadziłam Cię w błąd w mojej poprzedniej wypowiedzi. Napisz proszę w sprawie opłaty za wyróżnienia przez ten formularz. W takich przypadkach wszystkie zgłoszenia są rozpatrywane indywidualnie.