Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Oto jaką wiadomość otrzymałem od użytkownika [edycja] a dodam że nie prowadziłem z nim żadnej wcześniejszej dyskusji czy tym podobnych. Po prostu nie znam gościa. Oto ta wiadomość :
@miron70_0r, przykro mi, że otrzymałeś taką wiadomość. Czy możesz wysłać mi jej zrzut ekranu na spolecznosc@allegro.pl?
Użytkownik poczuł się wprowadzony w błąd tytułem aukcji, miał być pilot a jest jakiś inny, od innego sprzętu 🙂 Nie usprawiedliwia to braku kultury, ale wg mnie nie powinno być info o pilocie w tytule oferty.
Czy Pan kupuje przedmiot czytając tylko tytuł ? Po co w takim razie jest opis oferty ? W opisie jest wyraźnie napisane o co chodzi i nikt nie może czuć się wprowadzony w błąd.
Niekulturalni ludzie rozumieją tylko "swój" język, tak więc trzeba było mu odpowiedzieć w dokładnie ten sam sposób 🙂
Nic to nie pomoże, taki człowiek nie rozumie innego języka , tak jak Pan to ujął a ja staram się nie używać ich języka . Myślę że Allegro powinno upominać takie osoby, to zawsze byłaby dla nich jakaś nauczka na przyszłość. Dziękuję Panu za reakcję 🙂