anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Etykieta InPost została źle wypełniona. Chciałabym anulować etykietę lub cała transakcję

Client:90425448
#1 Nowicjusz#

Witam.

Jestem początkującym sprzedawcą. Klient kupił na Allegro lokalnie i zapłacił jednak pieniądze gdzieś utknęły a ja źle wypełniłam etykietę i nie umiem jej anulować. Nie mogę też anulować transakcji i nie wiem gdzie są pieniądze. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Jako sprzedający nie anulujesz zakupu, nie da się powtórnie wygenerować, nadaj za swoje: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/zarzadzanie-sprzedaza-na-allegro-lokalnie/jak-nadac-przes...

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:90425448 

@LEW433 Wprowadza Cię w błąd. O zmianę etykiety na Allegro Lokalnie możesz poprosić Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=b0880476-9167-4850-bcf8-2885a9fcea6a

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:90425448 wpłata od kupującego jest tutaj
Aby ją wypłacić, aktywuj proszę wypłaty w tej zakładce, w części operatora PayU. Podaj dane do wypłat i wykonaj proszę przelew weryfikacyjny. Dane właściciela konta Allegro i konta bankowgo muszą być identyczne, żeby weryfikacja się udała. Może to zająć do 3 dni roboczych. 
Jeżeli chodzi o etykietę, to nie martw się, że podałaś ten sam paczkomat jako nadawczy i odbiorczy, będziesz mogła nadać przesyłkę w dowolnym paczkomacie. W razie problemów daj znać, usunę etykietę 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

magdalenaxl
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, mam podobny problem.  Pierwszy raz sprzedałam coś na allegro lokalnie, przy generowaniu etykiety nie zauważyłam,  że paczkomat nadawczy i odbioru są takie same, na tą etykietę nie udało mi się wysłać przesyłki.  Czy można anulować źle wypełnioną etykietę.? 

oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Nie musisz anulować. Zadzwoń na infolinie inpostu. odbierze głupi bot , ale jak powiesz "chce rozmawiać z człowiekiem" to Cię przełączy. Poproś o zmianę miejsca nadania. Druga możliwość to nadanie w paczkopunkcie to powinno się też udać.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@magdalenaxl 

Dzień dobry,

w przypadku gdy podano błędnie Paczkomat nadawczy, istnieje możliwość jego zmiany. 
W tym celu proszę o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dowolny z poniższych kanałów:

1) czat/messenger,

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,

3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.

Informuję, że  nie ma możliwości zmiany Paczkomatu odbiorczego. W celu anulowania etykiety wygenerowanej na Allegro Lokalnie proszę uprzejmie o podjęcie kontaktu z Allegro.  

oznacz moderatorów