Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Jestem początkującym sprzedawcą. Klient kupił na Allegro lokalnie i zapłacił jednak pieniądze gdzieś utknęły a ja źle wypełniłam etykietę i nie umiem jej anulować. Nie mogę też anulować transakcji i nie wiem gdzie są pieniądze. Proszę o pomoc.
Jako sprzedający nie anulujesz zakupu, nie da się powtórnie wygenerować, nadaj za swoje: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/zarzadzanie-sprzedaza-na-allegro-lokalnie/jak-nadac-przes...
@LEW433 Wprowadza Cię w błąd. O zmianę etykiety na Allegro Lokalnie możesz poprosić Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=b0880476-9167-4850-bcf8-2885a9fcea6a
@Client:90425448 wpłata od kupującego jest tutaj.
Aby ją wypłacić, aktywuj proszę wypłaty w tej zakładce, w części operatora PayU. Podaj dane do wypłat i wykonaj proszę przelew weryfikacyjny. Dane właściciela konta Allegro i konta bankowgo muszą być identyczne, żeby weryfikacja się udała. Może to zająć do 3 dni roboczych.
Jeżeli chodzi o etykietę, to nie martw się, że podałaś ten sam paczkomat jako nadawczy i odbiorczy, będziesz mogła nadać przesyłkę w dowolnym paczkomacie. W razie problemów daj znać, usunę etykietę 🙂
Dzień dobry, mam podobny problem. Pierwszy raz sprzedałam coś na allegro lokalnie, przy generowaniu etykiety nie zauważyłam, że paczkomat nadawczy i odbioru są takie same, na tą etykietę nie udało mi się wysłać przesyłki. Czy można anulować źle wypełnioną etykietę.?
Nie musisz anulować. Zadzwoń na infolinie inpostu. odbierze głupi bot , ale jak powiesz "chce rozmawiać z człowiekiem" to Cię przełączy. Poproś o zmianę miejsca nadania. Druga możliwość to nadanie w paczkopunkcie to powinno się też udać.
@magdalenaxl
Dzień dobry,
w przypadku gdy podano błędnie Paczkomat nadawczy, istnieje możliwość jego zmiany.
W tym celu proszę o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dowolny z poniższych kanałów:
1) czat/messenger,
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.
Informuję, że nie ma możliwości zmiany Paczkomatu odbiorczego. W celu anulowania etykiety wygenerowanej na Allegro Lokalnie proszę uprzejmie o podjęcie kontaktu z Allegro.