Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wielokrotnie próbowałam wygenerowac etykietę-bezskutecznie. Pierwszy raz mam taki problem.
@Kaszanka73 problem z wygenerowanie etykiety jest spowodowany paczkomatem jaki wybrał kupujący, najprawdopodobniej jest obecnie nieczynny lub serwisowany i dlatego nie możesz wygenerować etykiety.
W tej sytuacji napisz proszę do kupującego, aby podał Ci inny paczkomat, z którego może odebrać przesyłkę i napisz ponownie z informacją jaki paczkomat wybrał.
Dziękuję, skontaktuję się z kupujacą.
WAW39A przy Pasażu Stokłosy
Prosze o zmiane etykiety na ten
adres odbioru.
@Kaszanka73 Dziękuję. 🙂 Spróbuj teraz wygenerować etykietę. Daj mi proszę znać, czy udało się bez problemów. 🙂