Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Lokalna sprzedaż lub zakup. Jak anulować, zaplacone
Sprzedający nie ma możliwości anulowania transakcji, musisz się skontaktować z kupującym i oddać mu środki na konto wskazane przez niego. Ty wypłacasz ż AF na swoje konto bankowe: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all...
@Client:65054321 Tam nie ma systemowego anulowania. Można to zrobić tylko w porozumieniu między kupującym a sprzedającym, poprzez wysłanie zwykłej wiadomości. Kupujący musi podać sprzedającemu swój numer rachunku bankowego do zwrotu wpłaty.
A co z kosztami wysyłki? Kupujący zapłacił ale do nadania paczki w ogóle nie doszło, ni pobrałam etykiety ani nic z tych rzeczy. U mnie na saldzie ten nie ma tej kwoty. Wszystko jakby było w powietrzu
Jeśli kupujący zapłacił, to pieniądze masz tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ Jeżeli masz tam ustawione automatyczne wypłaty, środki mogą już być na Twoim koncie bankowym. Skoro nie doszło do wysyłki, powinnaś kupującemu zwrócić całą jego wpłatę zwykłym przelewem.
Kwota łączna z kosztami wysyłki trafia na moje konto?